Sayang anak-anak mama, kakak & adik ini untuk kamu baca dewasa kelak..tiada apa yang mama ada untuk ditinggalkan ...hanya secebis kenangan buat bekalan ..buat papa...terima kasih diatas segala pengorbanan mu yang tidak terhingga...hanya Allah yang akan membalas semua jerih perihmu mengharungi hidup bersama kami....Terima kasih pada Allah atas pertemuan ini...Terima kasih untuk cinta yang teristimewa ini....Semoga cinta ini akan sekali lagi dipertemukan Di Jannahmu Ya Allah.
Please note that this is a private website.

All content in the website is strictly belong to site owner (nh.razali).
Any ideas and issues brought in the website are based on site owner personal point of view and could not be threat as an official statement.

Saturday, January 15, 2011

Aku insan LEMAH

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berdoa aku padamu Ya Allah....penghulu sekalian alam,
Namun aku redha dengan ketentuanmu
Menerima segala Qadha & Qadar mu
Hanya aku dan engkau saja yang tahu
Apa didalam isi setiap ruang hatiku


Ya allah...terima kasih kerna memberi peluang untuk aku hidup di alam mu yg serba indah ini..
Aku juga seperti yg lain2 tidak pernah meminta untuk dilahirkan...

Tetapi,apa yang nyata ade hikmah yg tersirat disebalik suatu kelahiran...
Aku dilahirkan untuk menjalani hidupku yg penuh dgn kebahagian dan dugaan..

Namun yg pasti...

Aku dilahirkan untuk mengenal dan mengabdikan diriku pada penciptaku....

(Allah..tiada tuhan yg disembah selain Allah..dan Muhammad itu pensuruh allah)

 
Aku dilahirkan untuk berbakti kepada mak & ayah ku.....
(terima kasih kerana melahirkan & membesarkan orang!! jasamu akak ku kenang sehinggakan ke liang lahadku)

Aku dilahirkan untuk mengenali dan berkongsi...cerita suka dan duka..dengan suamiku..

(dialah sahabat,teman tidurku,teman gelak ketawaku,tempat aku bermanja....muma sayang papa sedalam-dalam lautan..tiada apa yang mampu memisahkan cinta kita...melainkan ajal & maut dari Allah yang maha kuasa)

Semoga cinta kita akan sehingga akhirat~


Aku dilahirkan untuk melahirkan seorang perempuan dan lelaki yg bakal membimbing....

(Qaseh & Qhalesh...melahirkan dan melihat kamu menjadi dewasa adalah kejayaan mama yang paling besar....semoga kalian akan menjadi anak-anak yang berguna pada mama-papa ...juga Agama...ingat pada Allah nescaya Dia tidak lupa pada kita...)







Aku di lahirkan untuk bersama sahabat- sahabatku yang tersayang
(Anne,Sue,Noy....semoga silaturrahim kita akan kekal sehingga ke akhir hayat...)



dan akhir sekali pada fikirku....

Aku dilahirkan untuk menerima dan bersyukur dgn Qada & Qadar ku....


Kakak tgk aper tu sayang?



Amin...





nh.razali