Sayang anak-anak mama, kakak & adik ini untuk kamu baca dewasa kelak..tiada apa yang mama ada untuk ditinggalkan ...hanya secebis kenangan buat bekalan ..buat papa...terima kasih diatas segala pengorbanan mu yang tidak terhingga...hanya Allah yang akan membalas semua jerih perihmu mengharungi hidup bersama kami....Terima kasih pada Allah atas pertemuan ini...Terima kasih untuk cinta yang teristimewa ini....Semoga cinta ini akan sekali lagi dipertemukan Di Jannahmu Ya Allah.
Please note that this is a private website.

All content in the website is strictly belong to site owner (nh.razali).
Any ideas and issues brought in the website are based on site owner personal point of view and could not be threat as an official statement.

Thursday, December 2, 2010

Home Sweet Hommy

Eiii...sayang nyer nak tinggal kan umah ku ni...ni lah satu-satunya harta besar yang nampak buat masa ni selain dari keter....puas aku jaga umah ni tapi nampaknya x der rezeki lagi nak permenantly duduk kat sini....at last aku terpaksa la jugak rental umah ni and stay umah lain yang lebih dekat dgn umah mak...senang skit nak jaga kiddos

Bukan aper nak amik maid takut paper jadik pulak...nak antar kiddos umah org susah pulak sebab both of us shift working hour...nak anta ge nursery allahhhhhh....x sampai hati aku di buatnya...last2 kne la sacrified...

X per la uamh....nanti ader rezeki aku dok saner and jage ko baik2 yer...

Aku doakan yang our penyewa tu dapatlah taking care umah aku ni sebaik mungkin yer....mudah mudahan macam mana keadaan  yang aku tinggalkan akan aku dapat balik nanti..insyaallah



               jeng jeng...ini lah dia...home sweet home...even kecik tapi nilah istana kami...weeee

           tempat si kecil....poyo jer...kiddos tidor dgn kiter org..huhu

                                                      tempat melepak...

           kitchen...tpt yang banyak tinggal kan kenangan nih....to enhancing my skill
 
                                  bilik beradu...hihi (tgk sikit jer tau)


                                                               ruang makan




nh.razali