Sayang anak-anak mama, kakak & adik ini untuk kamu baca dewasa kelak..tiada apa yang mama ada untuk ditinggalkan ...hanya secebis kenangan buat bekalan ..buat papa...terima kasih diatas segala pengorbanan mu yang tidak terhingga...hanya Allah yang akan membalas semua jerih perihmu mengharungi hidup bersama kami....Terima kasih pada Allah atas pertemuan ini...Terima kasih untuk cinta yang teristimewa ini....Semoga cinta ini akan sekali lagi dipertemukan Di Jannahmu Ya Allah.
Please note that this is a private website.

All content in the website is strictly belong to site owner (nh.razali).
Any ideas and issues brought in the website are based on site owner personal point of view and could not be threat as an official statement.

Saturday, November 6, 2010

sifat terpelihara ku baik & buruk ya.. : )



Kat sini aku nak kongsi bersama beberapa sifat ku yang baik mahu pun buruk...hihi ...sajer jer nak bagi org lain tahu...biarla mereka dapat mengenali diri ini dgn lebih dekat lagi...ada yang selalu mengatakan yang aku ni agak sombong untuk didekati tapi ianya sememangnya cukup tidak benar sama sekali...aku adalah yang sebaliknya! selepas berkawan dgn aku barulah mereka mengatakan yang aku ni GILA orangnya....! Jom kita tgk aper kebende sifat2 aku yang terpuji & ter tut-tut tu sikit:

15. PEKARA PASAL AKU


  1. Aku ni mmg la tersangat pemurah ...susah la aku nak tgk org lain susah esp budak kecik & org tua...insyalllah klu ader rejki lebih cepat je aku menbantu

  2. Sangat suka melepakkan diri dn kawan-kawan baik aku...sumernya ada 4 org yang kepalanya gila2 macam aku jugak anne,noy& sua u all always in my heart! kita gelak sampai semput and x henat duania babes!

  3. Sangat sayang kan suami,anak2,mak,ayah & adik beradik..family women

  4. Love cooking...esp yang related to favo food..x kisahlah sesaper asalkan keluarga aku...

  5. Suker campak henset merata2..spi selalu x hengat kat mana aku letak ...selalu miscall phone sendiri

  6. Tak suke top up handset...sebab boleh buat call dr tempat kje...nak pakai bill takut over used la pulak camner tuh?

  7. Ada bantal busuk dari newborn sampai la sekarang....bantal tuh buat tutup mata aku...colour dah x tau la warna aper...tapi bau pasti ada..

  8. Sangat sayangkan FB and Blog aku niey...klu la satu hari nanti 2-2 ni kne blog mesti nangis gila x hengat punya sebab aku selalunya x simpan softcopy pic aku..

  9. Suke korek idong bile preggy...tak tau la kenapa? rasa mcm bijih timah ni makin menjadi2 progressionnya..makin korek makin banyak la pulak...hihi

  10. Klu tgh beron mesti nak bukak air kuat2..ala2 layang lagu gituh

  11. Suker tidor berpaling belakang org lain a.k.a kne pelok la konon...x kira la hubby or my kiddos ...rase cam ader yg protect la..

  12. Sangat susah nak ingat no..percaya x untuk ingat seseorg punya no phone aku kne amik masa berbulan2...termasuk la no diri sendiri

  13. Pelupa!

  14. Suke hubby cium telinga! wow statment ada bran!

  15. Sangat suker makan apa saja dari air tangan ibu ku....ikan bilis goreng + kicap pun dah rasa mcm SYURGA....air masak umah mak pon rase sedap cam minum air rebina..haha